Tuesday, June 16, 2009

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ

Εχάσαμε στεριές μεγάλες καί θάλασσες πλατιές, πού γιά 120 αιώνες ήσαν ατόφυα Ελλάδα. Σήμερα τίς κοιτάμε μακρυά, όπως ό Κολοκοτρώνης από τήν Ζάκυνθο εκοίταγε τόν Μοριά καί έκλαιγε.
Καί τί νά ειπείς, πού έρχεται τό πρωί καί τό δείλι καί πίνουμε τόν καφέ μας στήν παραλιακή.
Ω Έλληνες πώς πέσαμε στό λαγούμι τού φόβου ;

Πώς εμείς οί σύγχρονοι Έλληνες έχουμε τόσα κοινά μέ τούς προγόνους μας, όσα ό χασαποσφαγέας μέ τίς μοδίστρες.

Ή δάφνη κατεμαράνθη εψιθύριζε ό Σολωμός κλαίγοντας

Ποιά Ελλάδα μακάριε άνθρωπε, μόνο οί ίσκιοι καί σύννεφα έχουν μείνει από Ελλάδα. Κανένας δέν τήν ξέρει, κανένας δέν τήν μελετά, κανένας δέν τήν συλλογάται

Κλάψε με , μάνα κλάψε με ,
Καί πεθαμένο γράψε με

Οί ξένοι ασχολούνται μέ τήν Ελλάδα, όπως εμείς στήν Ελλάδα παραγγέλνουμε καφέ στό καφενείο καί στά μπιλιάρδα. Αυτήν τήν εικόνα έχουν οί ξένοι γιά τήν ελλάδα. Ό Σουλτάνος σήμερα είναι ό έλληνας πολιτικός, αυτό τό γομάρι πού δέν ξέρει τί του γίνεται πέρα από τήν τσέπη.
Σέ ποσότητα άν ό πλανήτης ήτο 1000 άνθρωποι, οί Έλληνες είμαστε 2 άτομα ανάμεσα στούς χίλιους πού τρεκλοπατάμε μέσα στό πλήθος, ζαλισμένοι φουκαράδες.
Σέ ποιότητα είμαστε ένας λαός χωρίς ταυτότητα, μέ μιά ιστορία πού δέν τήν ξέρουμε, αλλά είμαστε σίγουροι ότι ήτο λαμπρή καί περιμένουμε οί ξένοι νά πέφτουν ξεροί μπροστά στό μεγαλείο της.
Οί θεωρίες τών διαφόρων Φαλμεράυερ έχουν περάσει στούς Φράγκους καί αντιμετωπίζουν τούς Έλληνες όπως τούς φελλάχες τής Αιγύπτου.
Σχέση μέ τούς Αρχαίους Έλληνες έχουμε εμείς λέγουν οί Γάλλοι, Άγγλοι καί Γερμανοί. Εμείς λέγουν τούς ανακαλύψαμε, τούς ανασκάψαμε, τούς αναστυλώσαμε καί τούς εξηγήσαμε. Αλήθεια δέν είναι κύριοι Μπαμπινιώτιδες καί άλλοι άσχετοι δημόσιοι υπάλληλοι φιλόλογοι καί αρχαιολόγοι πού πάτε στήν ακρόπολιν σάν τουρίστες καί κάνετε διατριβές στά έργα τού Σλήμαν καί Έβανς.
Γιά τούς Ευρωπαίους είμαστε μία δράκα ανθρώπων απρόσωπη ανάμεσα στούς Βαλκάνιους, τουρκαλαβανοί καί αράπηδες. Μέ ρούσικο τυπικό στήν γραφή, μέ τούς κουμπέδες καί τούς τρούλους πάνω από τά σπίτια μας, καί φιγούρες αγίων στούς τοίχους.

Οί Βουλεπτέ εκατέστρεψαν τό έθνος γράφει ό Παπαδιαμάντης



Θέλεις τήν εικόνα τούς Νεοέλληνα ; Λάβε τό ράσο τού γύπα καί τού κόρακα. Λάβε τίς ασπιδωτές κοιλιές τών ιερέων καί τά καλογερικά γένεια πού κρύβουν τό πρόσωπο, καθώς άκοσμοι είναι. Καί τίς κουκουλωμένες καλόγριες, τήν άλλη έκδοση τού φερετζέ τής τούρκισσας καί έχεις τόν νεοέλληνα φωτογραφία στόν τοίχο.

Φέρε τίς μορφές τών Ελλήνων στόν νού σου :

• Λευκοί αργυρόηχοι κρότοι κυμβάλων στούς Δελφούς καί Ολυμπία
• Ωραίοι χιτώνες καί λευκά ιμάτια πάνω σέ σώματα ανδρών
• Κοντυλογραμμένες λεπτές ζώνες καί λινά πάνω στό ζαρκαδένιο κορμί σάν τήν κόρη τού Ευθυδίκου.
• Ωραίοι γεωμετρικοί ναοί αναπαυμένοι στό φώς
• Άνθρωποι καί Θεοί, καί αγάλαματα ένα

Όλα ετούτα νά τά συγκρίνεις καί στήσε δίπλα έναν φράγκο νά τά κοιτάει καί νά τά αποτιμά. Μέ τό δίκιο του θά σού πεί :



Άλλο πράγμα ή μέρα καί τό φώς
καί άλλο ή νύχτα καί οί βρυκόλακες

Καί

Άκου αναίδεια θά σού πούν !

Νά μάς ζητούν καί από πάνω τά μάρμαρα τού Parthenon

Ποιοί μωρέ ;

Οί χριστιανοχομεϊνήδες







• Γιατί είμαστε σβημένοι από τόν κατάλογο τών εθνών ;
• Γιατί ή Μακεδονία γίνεται Σκόπια ;
• Γιατί ή Κύπρος γίνεται Τουρκιά ;
• Γιατί τό Αιγαίο γίνεται Οθωμανικό ;
• Γιατί οί Τούρκοι λέγουν πώς είμαστε απλά μία πρώην επαρχία των ;
• Γιατί ό Μπερίσα έχει νά λέει πώς οί έλληνες κάνουν διπλωματία πού έρχεται από τόν Μεσαίωνα καί τούς παπάδες ;
• Γιατί ό Αλέξανδρος βαφτίζεται Ισκεντέρ καί ό Όμηρος Ομέρ ;
• Γιατί ό Σεφέρης καί ό Καβάφης καταγράφονται στίς ανθολογίες ώς μισο Έλληνες καί μισο Τούρκοι ;
• Γιατί τά εθνικά μας δίκαια οί ξένοι αλλά καί νεοέλληνες προοδευτικοί τά βλέπουν ώς ανοήτες μίζερες προκλήσεις ;
• Γιατί στά μάτια τών ξένων είμαστε πάλι οί γραικολιγούρηδες, esurientes graeculi τού Γιουβενάλη καί Κικέρωνα ;

Οί ξένοι σέ εμάς βλέπουν τίς μούμιες πού βρέθηκαν τυχαία στήν χώρα τούς Αριστοτέλη καί Αλεξάνδου.

1=1
καί
Νεοέλλην = Ιουδαιοχριστιανός

Είμαστε Τουρκόγυφτοι καί ζητάμε νά μάς βλέπουν ώς Πρίγκιπες

Νομίζουμε ότι είμαστε λιοντάρια, αλλά οί ξένοι μάς βλέπουν ώς ποντίκια

Σήμερα έχουμε από τούς αρχαίους μόνο τό τομάρι πού κρέμεται στό τσιγκέλι τού σφαγέα. Θέλει πόνο καί κόπο νά είσαι Έλλην.

Άς διατρέξουμε τήν Ελλάδα από τήν θράκη έως τήν κρήτη καί από τήν Κύπρο έως τήν Κέρκυρα καί άς ρωτήσουμε αυτούς πού έχουν ταυτότητα καί γράφει Έλλην.
Γυναίκα ή άνδρα, γέρο ή νέο, επιστήμονα ή αγράμματο, φτωχό ή πλούσιο, αριστοκράτη ή λαϊκό, πουτάνα ή καλόγρια, χωριάτη ή αστό, clubάκια ή παπαδάκι.
Άς ρωτήσουμε όλους αυτούς 3 πράγματα από Ελλάδα καί 3 από Ιουδαιοχριστιανισμό:

Τί γνωρίζεται γιά τήν Αρχαία Ελλάδα ;

Όχι άν έπνιξε ό Ηρακλής τά φίδια, όχι άν ό Αρχιμίδης εχάραξε κύκλους στήν άμμο, όχι Τάν ή επί Τάς καί πάν μέτρον άριστον, όχι γιά τόν Αχιλλέα καί τόν Μπράντ Πίτ. Όχι τέτοια γνώση τουριστική πού έχουν στήν Μελβούρνη κάθε 25η μέ κόκκινα φέσια, ούτε σάν τήν 5η λεωφόρο καί τά ελληνοαμερικανικά σημαιάκια. Γνώση όπως άν έχετε Νεοέλληνες ακουστά τόν Εμπεδοκλή, τόν Αναξίμανδρο, τόν Λαέρτιο, τόν Λεύκιππο, τόν Πυθαγόρα τόν Ρηγικό, τόν Πυθέα πού στόν καιρό μας σημαίνουν Αϊνσάϊν, Δαρβίνος, Μπετόβεν, Έγελος, Μάξ Πλάνκ, Ροντέν καί Κολόμβος.


• Τί είναι ό σφαίρος στόν Εμπεδοκλή
• Τό κενό στόν Δημόκριτο
• Ή εκπύρωση στόν Ηράκλειτο
• Τό Μηδέν στόν Παρμενίδη
• Ή κατηγορία στόν Αριστοτέλη
• Ό Τόνος στούς Στωϊκούς
• Ή ψυχρά φλογί στόν Πίνδαρο
• Τό μεταβάλλον αναπαύεται στόν Ηράκλειτο
• Τό δακρυόεν γελάσασα στόν Όμηρο
• Τό χαλεπώς μετεχείρισαν στόν Θουκυδίδη
• Πόσοι φιλόλογοι καί αρχαιολόγοι έχουν διαβάσει στό πρωτότυπο τρείς διαλόγους τούς Πλάτωνα, δύο Νεμεόνικους τού Πίνδαρου, τήν οδή στήν αρετή τού Αριστοτέλη, έναν Ομηρικό ύμνο (Αυτό δέν είναι ραψωδία)
• Ποιός καθηγητής πανεπιστημίου ξέρει ότι οί 3 τραγικοί είναι φυσικοί επιστήμονες
• Ότι ή Πλάτων έκανε μαθήματα Γεωμετρίας
• Ότι ή Ακρόπολις είναι δωρικό καί όχι Ιωνικό καλλιτέχνημα
• Ότι ή θρησκεία στήν Αρχαία Ελλάδα ήτο αισθητική προσέγγιση τών φυσικών φαινομένων.
• Ότι ή τραγωδία στό θέατρο ήτο κήρυγμα από άμβωνος

Θά μού πείτε βέβαια οί ευρωπαίοι τά ξέρουν όλα αυτά ; Όχι αλλά αυτοί δέν γράφουν στήν ταυτοτητά των ότι είναι έλληνες όπως εμείς. Καυχιούνται ότι είναι βέλγοι, γάλλοι καί γερμανοί.
Ή Ελλάς είναι ένας πολιτισμός ασύγκριτος, μία κοσμοθεωρία πλήρης, ένας τρόπος ζωής ολοκληρωμένος καί τέλειος.
Πείτε μας ευρωπαίοι τού ΝΑΤΟ καί ΟΗΕ πώς λέτε στίς γλώσσες
• Τήν Μουσική
• Τό Θέατρο
• Τόν Οργανισμό
• Τήν Φιλοσοσφία
• Τά Μαθηματικά
• Τήν Φυσική
• Τήν Δημοκρατία
• Τήν Γεωμετρία
• Τήν Πολιτική
• Τήν Αστρονομία καί Αστροφυσική

Δυστυχώς ό λαός πού ζεί στήν Ελλάδα σήμερα δέν ξέρει τί είναι ή Ελλάς. Δέν είμαστε Έλληνες μολονότι λεγόμεθα έλληνες. Ότι έχει μείνει Ελληνικό καί τρέχει στίς φλέβες μας θά χαθεί όπως χάθηκε ή γνώσις, τό πνεύμα, ή ψυχή καί ό τρόπος ζωής.




Τί γνωρίζεται γιά τόν Ιουδαιοχριστιανισμό ;

Υπάρχει γριά στήν επικράτεια πού νά μήν ξέρει τούς εβραίους :
• Μωυσή καί έξοδο
• Αβραάμ
• Ησαϊα καί Ηλία
• Νώε
• Ιωάννη βαφτιστή
• Εύα καί Αδάμ
• Ιώβ καί Δανιήλ στόν λάκκο
• Σάρα καί εξωσωματική

Οί νεοέλληνες ξέρουν απέξω ολόκληρα χωρία καί περικοπές, τό πάσχα ειδικά όλοι ψαλτάδες στίς εκκλησίες λέγουν τόν χριστός ανέστη, καί ανάβουν μέ έναν BIC τό άγιο φώς.

Κριστός ανέστη
Εκ νεκρών θανάτων
Θάνατον μπατήσας
Κ’ έντοις – έντοις μνήμασι
Ζωήν παμμακάριστε

Παπαδιαμάντης

Καί μετά άλαλα τά χείλη , Οί Κερατάδες
Καί δόστου νά τό γυρίζουν άλλοτε στόν Αμανέ καί άλλοτε νά φωνάζουν σάν τόν Χότζα

Νεοέλληνες ποιούς τόπους ξέρετε καλύτερα :

• Γαλιλαία καί Γεσθημανή ή Βάσσες καί Αργινούσες
• Όρος Σινά καί Καπερναούμ ή Δελφούς καί Πλαταιές

Ρωτάς τούς Νεοέλληνες γιά Ελλάδα καί σού απαντούν όπως λέγει ό
Μακρυγιάννης όταν είδε τόν Σκούτρη καί τούς άλλους ναυάρχους
Νά οδηγούν στά όρη τούς στρατιώτες τού Νικηταρά
Μέ ναυτικά παραγγέλματα καί οί στρατιώτες απάνταγαν :

- Τί όρτσα καί πότζα καί γαμώ τό καυλί του μάς λέγει ό Κερατάς







Ό κάθε νεοέλλην είναι πτυχιούχος καί ειδήμονας στά περί νηστείας καί προσευχής. Ξέρει νά ταϊσει άχυρα τό σκυλί του καί κόκκαλα τό γαϊδούρι του. Ό Νεοέλληνας έχει γνώση καί σοφία πού νά ιδούν τά μάτια σου καί νά μήν πιστεύει ό νούς σου.
Μία πηνελόπη έψαχνε γιά αγιογραφία τής αγίας πηνελόπης νά στολίσει τόν τοίχο της, αλλά πού νά δείτε καί κάτι Αχιλλέες πού θέλουν νά έχουν σπίτι τήν εικονα λέει τού αγίου Αχιλλείου.
Γιατί δέν σάς αρέσει ή Πηνελόπη τού Ομήρου καί ό Μέγας Αχιλλεύς πού λέει καί ό Ελύτης μέ τόν Καζαντζάκη.
Στήν Κόρινθο ό παπάς έχει όνειρο νά μαζέψει λεφτά από ομογενήδες λέει καί νά σηκώση εδώ στόν Ισθμό μπαίνοντας στόν Μοριά νά τό βλέπει όλος ό κόσμος ένα άγαλμα τού αποστόλου Παύλου.
Ρέ παπά τόν Κολοσσό τής Ρόδου δέν τόν ξέρεις, τό άγαλμα τού Διός καί τής Αθηνάς από τόν Φειδία δέν τά ξέρεις. Γιατί αυτή ή αγάπη γιά τούς εβραίους. Δέν άκουσες ποτέ τό δημοτικό μας τραγούδι γιά τούς εβραίους :
Καί κείνη σκύλα ή άνομα, Οβρέσσας θυγατέρα
Ό Μέγας καί βαθύς εβραϊκός πολιτισμός, μέσα από τήν χριστιανική του μετάλλαξη, έχει περάσει ώς τό μυελό τών οστών καί στήν διπλή σπείρα τού DNA όλων τών Ελλήνων.
Στήν επιφάνεια καί στόν τύπο και στό όνομα είμαστε Έλληνες, αλλά στό βάθος καί στήν ουσία είμαστε εβραίοι.
Μήν σάς παραπλανά πού λέγουν οί παπάδες, άλλο χριστιανοί καί άλλο εβραίοι, άλλο ορθόδοξοι καί άλλο καθολικοί, κακοί παπάδες υπάρχουν αλλά ο χριστός ήταν καλός κτλ. Άλλο λέμφωμα καί άλλο λευχαιμία καί άλλο νεοπλασία τού λάρυγγα. Μά καρκίνοι είναι όλοι τους καί τρώνε τούς ανθρώπους.

Οί Έλληνες είναι ή μάζα m
Τό Βυζάντιον είναι ό χώρος spatium s ό χώρος
Tempus είναι ό χρόνος t πού συντελέστηκε ό εξεβραϊσμός τών Ελλήνων από τόν Θεοδόσιο έως σήμερα.

Κωνστανίνος, Θεοδώσιος, Αθανάσιος, Βασίλειος
Όλοι των γκρεμιστάδες, αλάριχοι, βάνδαλοι, τής Ελληνικής Ιδέας

Γιατί τά σπάσαμε τά αγάλματά των
Γιατί τούς διώξαμε από τούς ναούς των

Καβάφης είναι αυτός δέν είναι σαράφης ούτε βούδας καί κούδας
Καί τό ποίημα λέγεται Ιωνικόν όχι χερουβικόν

Από τόν Θεοδόσιο έως τήν Ευδοξία καί τό 843 εξοντώθηκε ό Ελληνισμός
Η γιορτή τής Ορθοδοξίας κάθε άνοιξη έβαλε τήν ταφόπετρα τής Ελληνικής Ιδέας

Έλληνες στό δέρμα καί τό χρώμα, αλλά εβραίοι στά κόκκαλα, στήν καρδιά στά άντερα καί στήν χολή. Ιδού ή αιτία τής εθνικής σχιζοφρένειας.


ΌΤΑΝ ΕΠΕΣΕ Η ΠΟΛΙΣ, Ο ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΜΕ 8000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300.000 ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΣΕ ΑΛΚΙΜΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΤΡΕΦΟΥΝΕ ΠΡΩΚΤΟ.
ΕΝΩ Ό ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΨΕΛΝΕ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΓΟΝΑΤΙΖΕ ΣΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΟ 1821 ΤΟΝ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΕΦΑΛΙ Ο ΡΑΓΙΑΣ.
Ό Πατριάρχης Γενάδιος δέν εκαψε τά βιβλία τού Πλήθωνα καί τού Πλάτωνα συμπατριώτες χριστιανοί ;
Οί παπάδες δέν μάς κοροίδευαν λέγοντας πάλι μέ χρόνους μέ καιρούς... καί όταν ήρθε ό καιρός τού Καραϊσκάκι καί Κολοκοτρώνη πού ήταν οί παπάδες ; Έτρεχαν στόν Όθωνα νά υπογράψει μέ διατάγματα τά Τουρκικά Φιρμάνια, γιά νά έχουν τήν μισή Ελληνική γή γιά άλλα 400 χρόνια. Αυτοί πού στέλνουν τούς βλάκες στήν Τήνο νά γίνουν καλά, ενώ εκείνοι μέ τά λεφτά μάς πάνε σέ Αμερικές καί Ευρώπες στούς καλύτερους γιατρούς.

Σουλτάνος : Θά χεις παπά από εμένα
Δίσκους, κεριά, λιβάνια, γρόσια αφορολόγητα
Θά χεις διάκους καί καλόγερους τίγκα
Κί αμάν αμάν
Πατριάρχης : Παπά κράτα τόν Ραγιά Καρδιά μου
τί ξελάφρωμα, τί πρήξιμο, κοιλιά μου
Δεσπότη Ιωαννίνων τρώς 2 οκάδες γιαούρτι σακούλας καί μισή οκά σαρδέλλα παστωμένη στήν καθησιά

Ανώνυμος τής Ελληνικής Νομαρχίας



Φιλικοί καί Ρήγας καί Υψηλάντες, Μαρκομπότσαρης καί Κολοκοτρώνης, Ανδρούτσος καί Παπαφλέσσας, Νικηταράς καί Μακρυγιάννης, Διάκος καί Κανάρης, Καραϊσκάκης καί Καποδίστρια, Σουλιώτες καί Μανιάτες. Αυτοί ήτο Έλληνες, Αυτοί ήτο ή κρυστάλλινη πηγή τού Έλληνα.
Από τήν άλλη ό Πατριάρχης, οί πρίντζιπες, οί καλαμαράδες, οί σπουδαγμένοι, οί φαναριώτες, Μαυροκορδάτος, Νέγρης, ό άθλιος Κωλέττης, οί ηγεμόνες τής Βλαχομπγδανίας πού έλεγε ό Ρήγας, οί Καρατζάδες, οί Σούτσοι, οί Ραγκαβήδες καί οί μουρούζηδες, πού σέ όσες μάχες ηγήθηκαν έσπειραν στούς Έλληνες τό θρήνο καί τήν συμφορά.
Ό Μάρκος Μπότσαρης τούς εκάλεσε καί έσκισε τό δίπλο μά του καί είπε : τά διπλώματα τά παίρνουν τά παλικάρτια μόνα τους καί τράβηξε στό κεφαλόβρυσο όπου εσκότωσε 800 Τούρκους καί έχασε 13 Έλληνες μόνο. Εκείνον τόν έφεραν από τό Καρπενήσι στό Μεσολόγγι στόν ώμο, όπως παλαιά οί Αχαιοί τόν Πάτροκλο.
Τόν κλαίει ό γέρο Νοταράς
Γονατιστός τόν έκλαιγε

Ούτε 2 χρόνος δέν πολεμήσαμε τούς Τούρκους, αλλά πάνω από 5 χρόνους σφαζόμασταν μεταξύ μας. Αυτό ήτο τό έργο τών Φαναριωτών καί Δεσποτάδων τής ελληνοεβραϊκής ανομίας.

Σέ μία σύναξη γυρίζει ό Γέρος τού Μοριάμ κατά τού Δεσπότη τής Άρτας :

- Μή μού βροντάς παπά τό πασουμάκι στό τραπέζι γιατί βροντώ τό σπαθί καί σού κόβω τό κεφάλι
- Πήρε φόρα τό ράσο τού δεσπότη καί ακόμα τρέχει από τόν μοριά στήν άρτα μέ τά πόδια καί τά πασουμάκια

Θά μού πείς πώς όμως σκότωσε ό Σουλτάνος τόν Πατριάρχη ; Ή συμφωνία ήτο νά κρατά τόν ραγιά μέ θηλειά. Όταν ό Κολοκοτρώνης έκοψε τήν θηλειά καί τήν πέρασε στόν Παλαιών Πατρών Γερμανό, τά πράγματα αγρίεψαν.

Ποιός είναι ό Γρηγόριος ό Έ ό Πατριάρχης :

 Αφόρισε Υψηλάντη καί Φιλικούς
 Τό 1819 μέ φιρμάνι απαγόρευσε στούς παπάδες νά βαφτίζουν τά παιδιά μέ Ελληνικά ονόματα.
 Έσκασε πού δέν πρόλαβε νά αφορίσει καί επίσημα τόν Μεγάλο Ρήγα έν Ζωή.
 Καί όμως τό άγαλμα τού Γρηγορίου είναι δίπλα μέ τού Ρήγα στό εθνικό Πανεπιστήμιο. Ό Λεωνίδας καί ό Εφιάλτης αγκαλιά, αυτή είναι ή Ελληνική σχιζοφρένεια αγαλματοποιημένη

Σήκω Γέρο τού Μοριά νά τούς Δείς τούς Νεοέλληνες
Καί νά τούς Σιχαθείς

Αργότερα φατρίες καί κομματισμός. Εθνική αφασία κόμματα Αγγλικά, Γαλλικά, Ρωσικά, Νού Δού, Πα(ηλεκτρο)Σόκ, ΚΚΕ κτλ. Πολιτική Ρουσφετιού, δουλοφροσύνης στούς ξένους, απαξία καί ιδιοτέλεια.
Κάπου όμως υπάρχουν κρυμμένοι Έλληνες καί περιμένουν.
Τό έδειξε ό Καποδίστριας
Αργότερα τό 1912-13 ό Σαπουτζάκης καί ό Κουντουριώτης
Τό 1921-22 ό Παπούλας καί ό Δημόπουλος
Το 1940-41 ό Δαβάκης, ό Μπακόπουλος καί ό Μεταξάς

Έλληνας θά ειπεί νά τελείς στούς νεκρούς τίς χοές τής Ηλέκτρας, όχι κεριά σέ νεκρόλακκους καί 50ευρα στόν τουρκοπαπά.
Έλληνας θά ειπεί γνώθι σ’αυτόν, όχι εξομολόγηση σέ αγράμματους ψυχοσώστες
Έλληνας θά ειπεί νά σταθείς στήν στήλη τού Κεραμικού καί νά διαβάσεις στάθι καί οίκτιρον, δηλάδή στάσου καί δάκρυσε γιατί οί ήρωες αυτοί δέν ζούν πιά. Καί όχι νά σκαλίζεις σέ σταυρούς κορακίστικα λόγια : προσδοκώ ανάσταση νεκρών καί σαχλαμάρες.
Έλληνας θά ειπεί νά χαίρεσαι μέ τούς γείτονες καί φίλους τόν ήλιο, τήν γή καί τήν θάλασσα.
Καί σάν πεθάνεις νά μαζεύονται οί φίλοι σου καί νά πίνουν κρασί καί νά τραγουδούν στήν μνήμη σου.

4 comments:

  1. Φίλτατε, είμαι φοιτητής Ιστορίας. Αρχικά ήμουν διατεθημένος να σε κατηγορήσω διότι σε πολλαπλά από τα άρθρα σου υπάρχει ελλειπής απόδειξη των λεγομένων σου, και σε ορισμένα ατασθαλείες και γενικεύσεις. Παρόλα αυτά, διαβάζοντας αυτό το άρθρο σου συμφώνησα απόλυτα μαζί σου, και η χολή και η πίκρα σου με βρίσκουν συνοδό στον πόνο σου. Δυστυχώς δεν αξίζουμε να λεγόμαστε Έλληνες, διότι τόσα έχουμε κοινά μαζί τους, όσα ο πίθηκος με τον Ρουσώ.

    Και για να πω κάτι που είπε και ο Ρουσώ, όταν αντίκρυσε τους Έλληνες της εποχής εκείνης, να ομιλούν σπαστά τα ελληνικά, αναμεμειγμένα με τουρκικά και αλβανικά, να πουλούν τα αρχαία μνημεία τους στους ξένους για πενταροδεκάρες, να κάνουν λαϊκές αγορές πάνω σε χώρους ιστορικούς, καταστρέφοντας πέτρες για να ακουμπήσουν επάνω τους φρούτα και λαχανικα:

    'Δεν είσαστε Ρωμαίοι, ούτε Σπαρτιάτες, ούτε Αθηναίοι. Αφήστε αυτά τα μεγάλα ονόματα πίσω σας, γιατί δεν είστε άξιοι αυτών'.

    Σημειώνω οτί τότε οι Έλληνες αυτοαποκαλούσαν την φυλή τους Ρωμιούς -- εξού και η αρχική αναφορά σε Ρωμαίους.

    Με πίκρα, πόνο και στεναχώρια μου δηλώνω οτι συμφωνώ μαζί του και μαζί σου. Είμαστε ένα τυφλό κοπάδι ελληνονομίζοντων αλλά ελληνοαγνόμωνων ανθρωπίσκων, που δεν φτάνουμε και δεν έχουμε καν το δικαίωμα να θέλουμε να συγκρινόμαστε με τους αρχαίους κάτοικους της Γης αυτής.

    Το χειρότερο είναι οτί μέσα στην άγνοια μας, δεν καταλαβαίνουμε τη ζημιά και το κακό που γίνεται.

    Οδεύουμε εθελοτυφλώντας στο μάτι του κυκλώνα, στο στόμα του λύκου, στον Καιάδειο λάκο.

    Ουαί και ντροπή μας, να ατιμάζουμε έτσι τους ιερούς προγόνους μας. Εμείς τα παιδιά του Αχιλλέα, εβραιοποιημένοι και σλαβοποιημένοι. Ρεζίληδες. Στάχτες και αποκαϊδια κάναμε τα ιερά μας δάση.

    Και ο Δίας ακόμα αναζητά έναν άξιο Δευκαλίωνα και μία άξια Πύρρα, για να σώσει το γένος μας. Άλλα, έχει μείνει έστω ένα ζεύγος αληθινών Ελλήνων;

    Έχει;...

    ReplyDelete
  2. Σου παραθέτω το δικό μου ιστολόγιο, αν και ανανεώνεται σπανιότατα.

    http://istologion-pyrsos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ναι, μόνο που τα γραφόμενα δεν είναι του "κυρίου", αλλά του μεγάλου δασκάλου Δ. Λιαντινη.

    ReplyDelete